Skip to content
Meer dan 70.000 artikelen in jouw voordeel!
Webshop keurmerk

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats je een bestelling?

Stap 1: Voeg de producten naar keuze toe aan je winkelmand en kies hierbij het aantal dat je wil bestellen. Pas indien nodig je keuzes aan in 'Mijn winkelmand'. Als je een klant-account hebt, zorg er dan voor dat je bent ingelogd als je je winkelmandje vult.

Stap 2: In je winkelmand klik je op 'Nu bestellen'. Bij 'Mijn gegevens' vul je de gevraagde naam- en adresgegevens in. Als je een account aan wil maken dan kan je dit doen door het bettreffende vakje aan te vinken. Ook kan je aangeven of je onze nieuwsbrief wil ontvangen.

Stap 3: Kies de gewenste bezorgwijze. Wanneer je je pakket wilt laten afleveren bij een PostNL punt, kies dan voor 'Afhalen bij een PostNL locatie'. Let op! Vul niet de gegevens van een afhaal-locatie in bij 'Bezorg op een ander adres'. Het pakket wordt dan niet geaccepteerd bij het PostNL-punt.

Stap 4: Maak je keuze uit de beschikbare betaalmethodes en reken je bestelling af.

Na het succesvol afronden van de betaling ontvang je van ons een email met de orderbevestiging.

Van welke betaalmethoden kan je gebruik maken?

Bij KoopjesDrogisterij kan je van de volgende betaalmethoden gebruik maken:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Payconiq
  • Giropay
  • Creditcard
  • Achteraf betalen met Billink
  • Handmatige overboeking

Zie voor een uitgebreid overzicht van onze betaalmethodes deze pagina.

Hoe gebruik je een kortingscode?

Als je een kortingscode toe wil passen op je bestelling, vul deze dan in bij "Ik heb een kortingscode" in je winkelmandje of in de betaalstap. Bij een geldige code wordt de korting direct van je orderbedrag afgetrokken.

Zie voor meer over kortingscodes deze pagina.

Kan je een bestelling wijzigen?

Nadat je je bestelling geplaatst hebt is het niet mogelijk om deze te wijzigen. Je bestelling wordt namelijk direct in ons magazijn verwerkt. Controleer je bestelling daarom goed voordat je deze plaatst.

Kan je een bestelling annuleren?

Nadat je je bestelling geplaatst hebt is het niet mogelijk om deze te annuleren. Je bestelling wordt namelijk direct in ons magazijn verwerkt. Controleer je bestelling daarom goed voordat je deze plaatst.

Je hebt geen bestelbevestiging ontvangen. Wat nu?

Het is mogelijk dat je bestelbevestiging in de map met ongewenste mail terecht is gekomen. Controleer deze daarom eerst altijd. Mocht je de bestelbevestiging daar ook niet vinden, neem dan contact met ons op. Dat kan via info@koopjesdrogisterij.nl

Kan je ook telefonisch bestellen?

Telefonisch bestellen is bij ons helaas niet mogelijk.

Kan je je bestelling bij een afhaalpunt laten bezorgen?

Tijdens het bestelprocces kan je ervoor kiezen om je bestelling bij een PostNL af te laten leveren. Bij de optie 'Afhalen bij een PostNL punt' kies je uit de beschikbare afhaalpunten bij jou in de buurt.