Skip to content
Meer dan 70.000 artikelen in jouw voordeel!

Veelgestelde vragen

Verzending en levering

Wat is de levertijd van je bestelling?

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen! Het grootste deel van ons assortiment ligt op voorraad in ons eigen magazijn en kunnen we direct leveren. Daarnaast is er ook een gedeelte wat wij bij onze leveranciers inkopen. De levertijd hiervan bedraagt 2 tot 4 werkdagen.

De verwachte levertijd wordt op de productpagina en in je winkelmandje weergegeven. Bij KoopjesDrogisterij hanteren we de volgende opties:

Op werkdagen voor 14:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden

  • Het merendeel van ons assortiment is op voorraad in ons eigen magazijn. Bestel je op werkdagen voor 14:00 uur, dan verzenden we je bestelling dezelfde dag nog.

Levertijd 2-4 werkdagen

  • Producten die bij onze leveranciers op voorraad zijn, hebben een levertijd van 2 tot 4 werkdagen. We streven ernaar om deze bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.

Langere levertijd

  • Sommige producten hebben een langere levertijd dan hierboven vermeld. Dit wordt duidelijk bij het product aangegeven.

Uitverkochte producten

  • Het kan gebeuren dat een product uitverkocht is en/of niet op korte termijn leverbaar. Bij deze producten kun je je e-mailadres invullen om een melding te ontvangen zodra het weer beschikbaar is.

Wij versturen je bestelling in één keer. De levertijd van je bestelling is afhankelijk van het product met de langste levertijd.

Als je je bestelling geplaatst hebt, dan kan je de status daarvan volgen via de volgende link: https://drogisterijweb.montatracking.com/

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra je je bestelling geplaatst hebt kan je via de onderstaande link de status hiervan volgen:

https://drogisterijweb.montatracking.com/

Wat zijn de verzendkosten?

Bij KoopjesDrogisterij bieden we je een snelle en betaalbare levering:

  • Gratis verzending: Bestellingen vanaf €74,95 worden gratis verzonden.
  • Nederland: Voor bestellingen onder €74,95 betaal je €4,95 verzendkosten.
  • België en Duitsland: Voor bestellingen onder €74,95 betaal je €5,95 verzendkosten.
Door wie wordt je pakket bezorgd?

Je bestelling wordt verzonden via PostNL of DHL. De bezorger biedt het pakket één keer aan op het opgegeven adres. Ben je niet thuis? Dan brengt de pakketbezorger het naar de buren of een afhaalpunt in de buurt. Via je track-en-trace code of de app kun je de locatie van je pakket volgen. Je bestelling blijft een week bij het afhaalpunt liggen. Wordt het pakket niet opgehaald, dan wordt het naar ons terug gestuurd.

Bestellingen via 'Achteraf betalen met Billink' worden twee keer aangeboden. Als er niemand thuis is, wordt het pakket teruggestuurd en gecrediteerd. Zorg er daarom voor dat er iemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen.

Kan je je bestelling bij een afhaalpunt of pakketkluis laten bezorgen?

Tijdens het bestelproces kan je ervoor kiezen om je bestelling bij een PostNL punt af te laten leveren. Bij de optie 'Afhalen bij een PostNL punt' kies je uit de beschikbare afhaalpunten bij jou in de buurt.

Let op: Wanneer je pakket te groot blijkt voor de aanwezige ruimte of helemaal geen plek meer is in de pakketkluis, dan kan PostNL er voor kiezen om je pakket naar een alternatief afhaalpunt te brengen. Je ontvangt hierover dan een bericht van PostNL.

Hoe volg je je bestelling?

Zodra je bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je van ons per e-mail een verzendbevestiging met een Track & Trace code. Met deze code kun je de status van je pakket volgen via de website van berzorgdienst

Je hebt geen Track & Trace code ontvangen. Wat nu?

Je ontvangt de verzendbevestiging met de Track & Trace code als je bestelling verzonden wordt. Heb je wel een orderbevestiging ontvangen na het plaatsen van je order? Dan kan het zijn dat je bestelling vertraging op heeft gelopen.


Heb je nog helemaal geen berichten van ons ontvangen na het plaatsen van je bestelling? Kijk dan eerst of deze niet in je map met ongewenste e-mails terecht zijn gekomen. Als dit ook niet het geval is, neem dan contact met ons op. Dan kijken wij voor je wat er aan de hand is.
Doe dit via info@koopjesdrogisterij.nl

Wat gebeurt er als je niet thuis bent?

Als de bezorger het pakket ook niet bij de buren kan afleveren, krijg je een afhaalbericht met het adres van het afleverpunt waar je het pakket kunt ophalen. Je bestelling blijft een week bij het afhaalpunt liggen. Wordt het pakket niet opgehaald, dan wordt het naar ons terug gestuurd.

Bestellingen via 'Achteraf betalen met Billink' worden twee keer aangeboden. Als er niemand thuis is, wordt het pakket teruggestuurd en gecrediteerd. Zorg er daarom voor dat er iemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen.

De Track & Trace zegt dat het pakket is bezorgd. Maar je heb niks ontvangen. Wat nu?

Heb je al gevraagd bij de buren? De overburen, onderburen, bovenburen? Je huisgenoten? Is het daar echt niet vindbaar, neem dan contact met ons op en dan kijken wij met je mee.
Doe dit via info@koopjesdrogisterij.nl

Je ziet in de orderbevestiging dat je een verkeerd adres hebt opgegeven. Hoe wijzig je dat?
  • Als je een verzendbevestiging hebt ontvangen, kun je de bezorging via de Track & Trace-link wijzigen naar een afleverpuntpunt. Hier is je pakket dan af te halen.
  • Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice om te kijken of zij het adres nog aan kunnen passen.
    Doe dit via info@koopjesdrogisterij.nl
  • Als je pakket al te ver in het verzendproces is, dan is het niet meer mogelijk om wijzigingen te doen. Neem contact op met de bewoners van het foutieve adres om te vragen of je je pakket daar op kan halen of vraag hun de zending te weigeren. Je bestelling wordt dan teruggestuurd naar KoopjesDrogisterij.
Je ontvangt een bericht dat je order geannuleerd is. Hoe kan dat?

Het kan voorkomen dat een product niet meer direct leverbaar is bij onze leveranciers of zelfs helemaal niet meer leverbaar is. Dit is natuurlijk erg vervelend.
We kijken in zulke situaties hoe snel we het product nog binnen kunnen krijgen. Als dit te lang duurt of als het product helemaal niet meer leverbaar is, dan zullen we je order annuleren en het orderbedrag crediteren.
Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort op je rekening.

Verzenden jullie internationaal?

Je bestelling verzenden we naar Nederland, België of Duitsland.

Hoe zit het met de duurzaamheid van jullie zendingen?

Omdat we ons bewust zijn van de impact die het versturen van onze bestellingen op het milieu kunnen hebben, hechten wij er veel waarde aan om dit om op een zo duurzaam mogelijke wijze te doen. Zie voor een verdere uitleg hierover ook deze link.