Klantaccount
Hoe maak je een klantaccount aan?
Een klantaccount aanmaken is een simpel proces. Hieronder wordt het proces stap voor stap uitgelegd.
- Klik op de knop “Inloggen”.
- Druk op de knop “Account aanmaken” onder het kopje “Ik heb geen account”.
- Vul hier je gegevens in, zoals je voornaam, achternaam, e-mailadres en het wachtwoord wat je wilt gebruiken.
- Je account is aangemaakt!
Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op de knop “Wachtwoord vergeten?” op de inlogpagina en vraag een nieuw wachtwoord aan via je e-mail.
Hoe wijzig je je accountsgegevens?
Als je al een account hebt, maar gegevens wilt aanpassen, kun je dit doen via onze website. Hieronder wordt per stap uitgelegd hoe je dit doet.
- Log in als je dit nog niet gedaan hebt.
- Klik rechts bovenin de pagina op de knop “Mijn account”.
- Kies nu welke gegevens je wilt aanpassen, kies voor het kopje “Overzicht”, “Profiel aanpassen” of “Adresboek”.
- Vergeet na het aanpassen van je gegevens niet op te slaan.
- Je gegevens zijn aangepast of toegevoegd!
Wat is KD.extra?
KD.extra is een betaalde service waarmee je meer voordeel krijgt bij KoopjesDrogisterij. Voor €9,95 per jaar profiteer je van gratis verzending bij orders vanaf €24,99. Daarnaast krijg je van ons een cadeautje op je verjaardag en jaarlijks zes exclusieve nieuwsbrieven met kortingen op A-merken.
Het abonnement is een jaar geldig en loopt daarna automatisch af. Je hoeft dus niet op te zeggen, maar geniet een jaar lang van de voordelen en kortingen. Daarna kun je zelf de keuze maken om opnieuw KD.extra te nemen, of door te gaan zonder.
Wat moet je doen als je je wachtwoord vergeten bent?
Ben je je wachtwoord vergeten? Zolang je toegang tot je e-mail hebt, is dit geen enkel probleem. Met het stappenplan hieronder kun je gemakkelijk toegang tot je account terugkrijgen.
- Druk op de knop “Inloggen”.
- Druk onder het veld wachtwoord, op “Wachtwoord vergeten?”.
- Vul in het veld je e-mailadres in.
- Je ontvangt nu een mail met daarin een link om je wachtwoord te resetten.
- Druk op de knop “Wachtwoord instellen” en kies hier een nieuw wachtwoord.
- Je wachtwoord is aangepast!
Je wilt een bestelling nogmaals plaatsen. Hoe doe je dat?
Momenteel is het nog niet mogelijk om je bestelling opnieuw te plaatsen. Wel kun je met een account gemakkelijk zien welke producten je hebt besteld en deze opnieuw toevoegen aan je winkelmandje. Hieronder lees je hoe je dit doet.
- Login op je account.
- Ga naar “Mijn account”.
- Ga naar het kopje “Eerder besteld”.
- Hier vind je een overzicht van eerder bestelde producten. Hier kun je ze ook opnieuw toevoegen aan je winkelmandje.
- Ga nu door het bestelproces en bestel ze opnieuw!
Je wil een verlanglijst aanmaken. Hoe doe je dat?
Als je een verlanglijst wilt aanmaken, heb je geluk. Het enige wat je hoeft te doen, is klikken op een product dat je hieraan toe wilt voegen, en naast de knop “In winkelmand” op “Zet op verlanglijstje” te klikken. Als je deze producten nu terug wilt vinden, kun je bovenin de pagina op “Verlanglijstje” klikken. Zo krijg je gemakkelijk een overzicht van producten die je graag wilt bestellen, zonder ze aan je winkelmand toe te voegen.
Hoe kan je je account verwijderen?
Je account verwijderen is een simpel proces. Hieronder leggen we uit hoe je dit kunt doen.
- Log in op je account.
- Ga naar “Mijn account”.
- Ga naar het kopje “Profiel aanpassen”.
- Als je hier naar beneden scrollt, kom je de knop “Account verwijderen” tegen, klik hier op.
- Binnen 5 werkdagen ontvang je een mail die je verwijdering bevestigd.
Hoe kan je je inschrijven voor onze nieuwsbrief?
Als je geïnteresseerd bent in onze nieuwsbrief, kun je je hier eenvoudig voor inschrijven. Volg simpelweg dit stappenplan, om je eerste nieuwsbrieven te ontvangen!
- Scroll naar beneden op onze website.
- Hier staat een balk met het kopje “E-mailadres” en een knop “Inschrijven”.
- Vul hier je e-mailadres in en klik op “inschrijven”.
- Kun je deze niet vinden? Dan staat er onderaan de pagina ook de knop “Nieuwsbrief”.
- Als je hierop klikt, kom je op een pagina waar je je kunt inschrijven.